Kursusnummer
CFU-K25087-dlf
Tidlig læsning i de yngste klasser kalder på nye metoder, en anderledes og legende tilgang til læsning i engelsk, som både er motiverende og baseret på forskning om tidlig læsning i fremmedsprog. Tidligere har man ventet med at læse til efter den første sprogstart, men nye metoder i sprogindlæringen lægger op til en tidlig start på arbejdet med læsning, men med en anderledes og legende tilgang til læsning i engelsk.
Gennem leg med ordforråd og shared reading skal vi arbejde med mundtlighed og den første læsning, og hvordan billedbøger kan være den tematiske ramme om din undervisning i de yngste klasser. Vi spiller på alle tangenter og læser med hele kroppen.
Dine elever vil begejstres og motiveres til at lære engelsk igennem historier, en undervisning, som vil give dem en god start på læsning i engelsk og samtidigt booste deres mundtlige og skriftlige sprog.
Mål
Du vil komme hjem med:
Målgruppe
Lærere, der underviser i engelsk i indskolingen og på mellemtrinnet.
Underviser
Kirstine Jordan